איך יוצרים שיתופי פעולה מוצלחים ולמה אין לי מתחרים

"בואנ'ה אחי,

הוא עושה בדיוק מה שאתה עושה!"


אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את מעגל הלקוחות שלנו היא באמצעות יצירת שיתופי פעולה וחיבורים לקולגות שלנו, שמציעים בשוטף שירותים משלימים.


הרעיון הוא מאוד פשוט:

לכם יש נניח 100 לקוחות, אבל לכל אחד מהקולגות שלכם יש עוד 100 לקוחות נוספים.


ברגע שהצלחתם ליצור 5 #שיתופי_פעולה, אתם נחשפים לעוד 500 לקוחות פוטנציאליים.


אז מה זה בעצם #שירות_משלים?

נניח שאני מקדם ומדריך עסקים קטנים באינטרנט ואני לא מבין בעיצוב גרפי. אז יצרתי שיתוף פעולה מצוין עם #מאיה_דניאל ואנחנו מחליפים לקוחות על בסיס קבוע.


לקוח שצריך #עיצוב_גרפי, ישר אני מעביר למאיה, המעצבת גרפית שלי, ולקוח שצריך הדרכה או קידום מאיה מעבירה אלי.


בנוסף השנה יצרתי עוד 10 #שיתופי_פעולה עם קולגות שעובדים מול לקוחות עסקיים והגדלתי את מעגלי הלקוחות שלי, גם עם עסקים נוספים שעובדים מול לקוחות עסקיים.


היתרונות בשיתופי פעולה כאלו הוא יצירת רשת קשרים עסקיים עם כל נותני השירותים לעסקים והיום אני יכול להציע כמעט את כל הפתרונות לעסקים ולאנשים שרוצים לפתוח עסק.


ומה לגבי #הפחד_מתחרות?

מי שפוחד ממתחרים היא אדם פחדן וחסר ביטחון. הכלל הוא ברור. אם מעתיקים אותך, סימן שאתה עושה משהו כמו שצריך. מה שצריך להפחיד אותנו יותר כבעלי עסקים, זה דווקא הפחד שאין לנו מתחרים.


אני אישית מאמין שאין לי מתחרים. יש לי רק קולגות שמציעים שירותים ומוצרים דומים. עדיף ליצור שיתופי פעולה עם קולגות ודווקא שיתופי הפעולה הטובים ביותר, נעשים מול קולגות מעולמות מקבילים אלינו.


אז איך יוצרים שיתוף פעולה מנצח?

יש כמה דרכים ליצירת שיתופי פעולה:

1. הפניות על בסיס אחוזי הצלחה מכל עסקה שנסגרת בפועל

2. אחוז מסוים שמחולק לאורך כל התקופה מסך כל ההכנסות

3. עמלת שיווק חד פעמית וקבועה מכל הפניה

4. הפניות הדדיות ללא חלוקת רווחים.


כל אחד מוצא לעצמו את #הדרך_הנכונה.


מה שיפה בדבר הזה, זה שמגיעים לשני הצדדים הכנסות פסיביות מבלי הצורך להשקיע כספים מיותרים על פרסום וקידום ממומן.


#פרויקטים_משותפים

נניח שאני מקדם עסקים ובונה אתרי תדמית, אבל אין לי ידע בעיצוב גרפי.


לפעמים הלקוחות שלי רוצים מוצר שכולל הכל ולא תמיד אני יכול לעשות הכל בכוחות עצמי.


אז קיימים פרויקטים מסוימים ומשותפים שבהם אחוזי הרווח מתחלקים בצורה הדדית ובסופו של דבר כל הצדדים מרוצים.


אתמול עלתה כאן הדילמה של אחת מכותבות התוכן בקהילה שלי, בטענה שהיא לא יודעת כיצד היא מצליחה #להעלות_את_המחירים של השירות שלה. כמובן שזה לא משתלם לעבוד בשביל 20 אגורות למילה.


בסופו של דבר אנחנו לא מוכרים מילים, אנחנו עסקים מנצחים שצריכים להתפרנס ממשלח ידינו.


הפתרון הוא #לא_רק_תוכן אלא שירות חודשי מתמשך. על כותבת התוכן לחבור לנותני שירותים מקבילים וביחד ליצור אריזה שמציעה הכל וביניהם גם שירותי התוכן.


תזכרו תמיד שעדיף להעלות את הערך ולתמחר את המוצרים והשירותים ולמכור אריזה שלמה שבה גם יהנו הלקוחות משירות מקצועי שכולל הכל וגם נותני השירותים יוכלו להתפרנס בכבוד ולפעול בהרמוניה.


וככה זה נראה עם צוות השותפים שלי שבניתי, שביחד אנחנו צוות מנצח, שיכול לספק היום את כל המעטפת ואת כל הפתרונות לעסקים ולאנשים שרוצים לפתוח עסק ולהצליח>>>


https://go-biz.co.il/השותפים-שלי


אני מזמין אתכם לקבוע איתי שעת ייעוץ שיווקי שבה נוכל ליצור יחד קמפיינים מנצחים ונדייק את האסטרטגיה השיווקית ואת העסק שלכם.


אפשר ללמוד איתי בזום או אפילו אצלכם עם מסיכה 😷 אם אתם לא חוששים להיפגש.


עלות שיעור בזום - 150 ₪

עלות שיעור פיזי מבת ים ועד רחובות - 180 ₪

כל מקום אחר בתוספת תשלום בהתאם למרחק


למזמינים בנק של 10 שעות תינתן הנחה בסך 10%


לקורס הדיגיטלי שלי שכבר נהנים ממנו 10 תלמידים ולומדים בזמן שאני מבלה עם חברים על בירה 🍺 בשוק הפשפשים>>>

https://go-biz.co.il


לתגובות תלמידים שכבר למדו איתי ולתיאום שעת ייעוץ>>>

http://Bit.ly/36v4reh





בתמונה:

מאיה דניאל,

השותפה #1 שלי!


שלכם,

אמיר נריה ציון,

יזמים מנצחים

לחלום, להעז, לנצח

Https://win-net.co.il

עסק בקלות

פשוט לפתוח עסק

פנו אלינו והצטרפו לקהילה!

  • YouTube - יזמים מנצחים
  • Facebook - יזמים מנצחים

בעת שליחת אימייל, הנכם מאשרים את תנאי השימוש

התכנים המתפרסמים באתרנו הינם בגדר "המלצה בלבד" וכי אין לראות בתכנים, תחליף לייעוץ עם גורם מוסמך.

התכנים באתר הינם באחריות הגולשים בלבד!

יזמים מנצחים 2018-2020 ©

לחלום, להעז, לנצח!

הבלוג מנוהל על ידי אמיר נריה ציון